بهترین پزشکان متخصص دندانپزشکی کودکان تهران
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهترین پزشکان متخصص دندانپزشکی کودکان تهران

ممکن است که براکت های ارتودنسی باعث تحت تاثیر قرار گرفتن مینای دندان شده و حتی لکه هایی را بر روی دندان ها ایجاد کنند. به جهت ایجاد مانع از این اتفاق دهانشویه ارتودنسی می تواند کمک موثری باشد. برخی از دستگاه ها و ابزار ها مانند براکت ها و یا کش ارتودنسی می توانند برای برخی از افراد آلرژی زا باشند. بهتر است برای جلوگیری از بروز واکنش های آلرژیک در معاینه اولیه، ارتودنتیست خود را در جریان موارد آلرژی خود قرار دهید. عارضه انکیلوز نوعی عارضه بسیار جدی می باشد، اما در موارد نادر اتفاق فضانگهدارنده دندان می افتد. اگر دندانی به استخوان جوش خورده باشد، بریس های ارتودنسی نمی توانند این دندان را جا به جا کنند. ظاهر دندان انکیلوز شده مشخص بوده و کوتاه تر از سایر دندان ها است. می توان گفت درمان ارتودنسی دندان با وجود دندان انکیلوز شده به درستی نتیجه نمی دهد. در صورتی که انکیلوز به دندان آسیب وارد نماید و ایمپلنت دندان انجام شود، برای تشخیص دندان انکیلوز شده، تنها از عکس های رادیولوژی و معاینات بالینی کمک گرفته می شود.

  • ارتودنسی نامرئی
  • فیزیک پزشکی
  • ساخت مدل های گچی دندان
  • بهداشت محیط زیست
  • افزایش و بهبود روابط عمومی
  • استفاده از رنگ های شاد
  • دندانپزشکی اطفال ،زیبایی
  • آرامبخشی عمیق

از مهمترین مسائلی که در درمان ارتودنسی در نظر گرفته می شود، سن مناسب برای شروع و انجام درمان است. زمانی که روند رشد استخوان متوقف نشده باشد، دستگاه های ارتودنسی به راحتی قادر به تغییر موقعیت دندان ها و فک می باشند. در بین سنین رشد، سن بلوغ بهترین سن تغییر موقعیت استخوان ها و اصلاح ناهنجاری های فکی می باشد. در نهایت همواره توصیه می شود تا در سنین 7 سالگی اولین معاینه ارتودنسی انجام شود، با وجود اینکه ممکن است، انجام و شروع درمان به سن دیگری موکول شود و در 7 سالگی ضرورتی نداشته باشد. اما این معاینه کمک می کند تا متخصص زمان مناسب برای درمان را مطرح کنند تا از بروز مشکلات جدیتر در آینده جلوگیری شود. معمولا متخصصین ارتودنسی توصیه می کنند تا پسر ها در 9 سالگی و دختر ها در 8 سالگی تحت درمان ارتودنسی قرار بگیرند. در صورتی که در زمان مناسب برای درمان ارتودنسی اقدام نشود، با بالاتر رفتن سن درمان دشوارتر شده و شما متحمل پرداخت هزینه های بیشتری خواهید شد.

آیا ارتودنسی کردن درد دارد؟

هدف درمان زودهنگام اصلاح رشد فک و مشکلهای خاص بایت، مانند آندر بایت، است. درمان زودهنگام فضای کافی را برای رویش دندانهای دائمی ایجاد میکند و به این ترتیب لزوم کشیدن دندان در ارتودنسی در سالهای آتی کاهش مییابد. آیا ارتودنسی کردن درد دارد؟ یکی از سوال هایی که افراد با آن مواجه می شوند این است که آیا ارتودنسی کردن دندان ها درد دارد؟ در پاسخ باید بگوییم در ابتدا وقتی که تنظیمات اولیه بر روی دندان ها انجام می شود شامل برس و سیم کشی و… با مقدار کمی درد همراه است که پس از مدتی این درد از بین خواهد رفت. برای اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت های بعد از ارتودنسی دندان کلیک کنید. طول درمان ارتودنسی چقدر است ؟ از دیگر سوالاتی که مطرح می شود این است که طول درمان چقدر است. طول درمان با درجه شدت، که به آن مالاکلوژن (اختلالات فکی و دندانی) هم گفته میشود، رابطه مستقیمی دارد که یکی از عوامل تعیین کننده طول مدت درمان ارتودنسی می باشد.

در مشهد می باشد.

بخش درمانی از چندین پزشک متخصص تشکیل شده و در بخش زیبایی آقای دکتر وهاب شریفی فعالیت دارند. ترمیم و عصب کشی و… در کلینیک دندانپزشکی پارمیس مشهد، سعی بر این داشته ایم تا علاوه بر قیمت مناسب نیز کیفیت مواد مورد استفاده را در سطح بسیار مطلوبی داشته باشیم. تمام متخصصانی که در این کلینیک فعالیت خو را ادامه می دهند از تجربه خوبی در تخصص خود برخوردار می باشند. این کلینیک علاوه بر بخش بزرگ سال توانسته خدماتی را جهت دندانپزشکی کودک و اطفال به مراجعه کننده گان خود ارائه دهند، این بخش از خدمات تخصص بیشتری نسبت به قسمت بزرگ سال طالب می باشد . کلینیک پارمیس با اعتماد شما عزیزان با بهترین کیفیت سعی بر خدمت رسانی به عزیزانی که به این کلینیک دندانپزشکی مشهد مراجعه می کنند دارد؛ این کلینیک یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد می باشد. کلینیک دندانپزشکی آرتا در دی ماه سال۱۳۹۸ با هدف ارائه ی خدمات نوین و پیشرفته دندانپزشکی در مشهد افتتاح گردید .

کلینیک دندانپزشکی آرتا یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی می باشد که کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین استاندارد های دنیا در اختیار مراجعین قرار می دهد. کلینیک کیان دارای کلیه تجهیزات (از دستگاه تصویربرداری گرفته تا یونیتهای جراحی)، از برترین برندهای جهان انتخاب شدهاند و در درمان بیماران، از بهترین متریالهای دندانپزشکی استفاده میگردد؛ این کلینیک یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد می باشد. جراحی لثه در مشهد به چه صورت است ؟ بهترین کلینیک دندانپزشکی در مشهد باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ باید پرسنلی که در کلینیک مشغول به فعالیت هستند، حاذق و با تجربه باشند تا خدماتی که ارائه می شوند، بسیار با کیفیت باشند تا بیماران رضایت کافی از جراحی داشته باشند. باید تمام اصول بهداشتی و نکات مربوط به نظافت در کلینیک به خوبی رعایت شوند تا هیچ گونه مشکلی از لحاظ بهداشتی برای بیماران به وجود نیاید. هزینه ای که برای خدمات دندان باید پرداخت شود، باید منصفانه باشد تا این که هر فردی با هر در آمدی که دارد بتواند از خدمات استفاده کند و در ضمن کیفیت خدمات مناسب باشد. باید موقعیت جغرافیایی کلینیک به گونه ای باشد که هر فردی با هر وسیله نقلیه ای که دارد بتواند به آن جا مراجعه کند و از خدمات نیز استفاده کند. هر یک از انواع خدمات دندان چه درمانی و چه زیبایی، باید در کلینیک ارائه شوند تا هیچ یک از بیماران دست خالی از کلینیک خارج نشوند.

تاثیر در گفتار، تحمل دشوار در دندان های پایینی، این روش مناسب مشکلات جزیی دندانی می باشد و در صورت عدم مراقبت از پلاک ها احتمال شکستگی آن ها وجود دارد. همانطور که در این مطلب بیان کردیم برای اصلاح شکل دندان ها می توان از روش های مختلف ارتودنسی استفاده کرد. می توان گفت ارتودنسی دندان به روش نامرئی نسبت به سایر روش ها پر هزینه تر می باشد. برای محاسبه هزینه ارتودنسی دندان در روش های مختلف نیاز است به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید تا دندان های شما را با توجه به شدت مشکل و درمان های پیش از ارتودنسی بررسی کند. ایمپلنت دندان یکی از بهترین روشها برای پر کردن جای خالی دندان است. در کلینیک سیمادنت سه مدل ایمپلنت ارائه میشود که هر کدام ویژگیهای مخصوص به خود را دارند. ایمپلنت اشترومن یکی از با کیفیتترین ایمپلنتهای بازار است اما با توجه به نرخ دلار قیمت بالایی هم دارد. ایمپلنت نئودنت یک ایمپلنت از زیر مجموعه شرکت سوییسی ایمپلنت اشترومن میباشد و با توجه به کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

متحرک” گفته می شود.

قدرت این روش درمان ارتودنسی آنقدر زیاد است که میتوان انواع ناهنجاریهای دندانی از خفیف تا شدید را با ارتودنسی ثابت درمان نمود. برعکسِ دستگاههای ثابت، ما دستگاههایی داریم که به صورت سِری تولید شده و به بیمار داده میشوند. بیمار این دستگاهها که مانند قالب هستند را روی دندانها قرار میدهد، اما زمان مصرف غذا یا مسواک زدن آنها را برمیدارد. اینها قابل جابجا شدن هستند و چون متحرکند به استفاده از آن ها، “ارتودنسی متحرک” گفته می شود. بر اساس قابل مشاهده بودن یا نبودن، ما دستگاهها را به دو دسته مرئی و نامرئی تقسیمبندی میکنیم. شاید بپرسید که “اصلاً ما چرا باید چنین دستهبندی و روشی به نام ارتودنسی نامرئی داشته باشیم؟ دلیل این نامگذاری (یا فلسفه شکلگیری این دستهبندی) آن دسته از بیمارانی هستند که دوست ندارند کسی متوجه شود آنها تحت درمان ارتودنسی دندان هستند. بنابراین، ما متخصصان به این بیماران دستگاههایی پیشنهاد میدهیم که حین استفاده، قابل مشاهده نیستند و معمولاً کسی متوجه آنها نمیشود، مگر از نزدیک نگاه کند. یک مثال خوب از این روش، استفاده از سیستم ارتودنسی سرامیکی است. در این روش از براکتهایی استفاده میکنیم که شفاف هستند، سیم و مخلفات بکار رفته در این روش نیز همرنگ دندان هستند. بنابراین استفاده از براکت سرامیکی نوعی ارتودنسی نامرئی در نظر گرفته میشود.

سپس، در سال 1389، در دوره ی تخصصی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین پذیرفته و سرانجام مدرک دکترای تخصصی دندانپزشکی کودکان خود را در سال 1391، دریافت کرد. وی دارای بورد تخصصی دندانپزشکی کودکان و اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین می فضا نگهدارنده دندان باشد. ایشان علاوه بر طبابت، به امر تدریس دانشجویان در رشته های دندانپزشکی عمومی و تخصصی کودکان نیز می پردازند. خواباندن نوزاد با شیشه شیر، می تواند به دندان های کودک شما آسیب برساند. قندآب، شیر خشک یا شیر که ساعت ها روی دندان های کودک می مانند، می توانند مینای دندان -لایه ای روی دندان ها که از پوسیدگی دندان محافظت میکند- را از بین ببرند. قرار گرفتن دندان ها در معرض قند لاکتوز، باعث ایجاد پوسیدگی می شود و از سوی دیگر، کاهش وجود بزاق و به دنبال آن، کم شدن اثر شویندگی بزاق در شب، سرعت پوسیدگی دندان ها را افزایش می دهد. این کار می تواند منجر به “سندرم شیشه شیر نوزاد”شود؛ هنگامی که این اتفاق می افتد، دندان های جلویی ممکن است تغییر رنگ داده، دندانه دار و حفره دار شوند.

زمانی که دستگاه های ارتودنسی در انتهای مراحل درمان برداشته شوند، برای ثبات موقعیت به دست آمده باید از پلاک های نگهدارنده تا زمانی که ارتودنتیست در نظر می گیرد، استفاده شود. ارتودنسی دندان روش های درمانی بسیار متنوعی دارد که هریک از آنها با کمک دستگاه های خاصی انجام می شوند. این دستگاه ها باید به منظور فراهم کردن نیروی لازم برای حرکت دندان ها استحکام و مقاومت بالایی داشته باشند. بریس ارتودنسی ابزاری است که برای تغییر موقعیت فک و حرکت دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع فلزی، سرامیکی و لینگوال وجود دارد. سیم ارتودنسی به کمک براکت ارتودنسی به اعمال فشار به دندان ها پرداخته تا آنها را به سمت موقعیت صحیح هدایت کند. کشیدن و یا هل دادن دندان ها توسط براکت ها صورت می گیرد و براکت های ارتودنسی در انواع متفاوتی موجود هستند. هوک ارتودنسی از گوشه براکت به شکل یک قلاب خارج شده است که کش ها و برخی از ابزار ها به هوک متصل می گردند.

  • مورفولوژی دندان
  • جلو بودن فک پایین (یا عقب بودن فک بالا)
  • دکتر فیلیپ بزرا برزیی
  • درمان سرطان لثه
  • آرامبخشی خوراکی

معمولاً این مسئله زمانی رخ میدهد که دندان دچار ضرب دیدگی شده است یا به ترمیم نیاز دارد. کودکان از چه سنی میتوانند از بریس ثابت استفاده کنند؟ در صورت امکان باید کودک از سن هفت سالگی و قبل از رسیدن به سن ۹ سالگی درمان ارتودنسی را شروع کند. تشخیص و درمان به موقع توسط متخصص ارتودنسی میتواند به رشد کامل صورت و رویش همه دندانها کمک کند و از بروز مشکلات حاد و جدی جلوگیری نماید. هدف از درمان ارتودنسی در این سن کوتاه کردن دوران درمان، خلق لبخند زیبا و ایجاد نتایج عالی و پایدار است. آیا وظایف متخصص ارتودنسی شبیه وظایف دندانپزشک است؟ متخصص ارتودنسی به دندان پزشکی گفته میشود که در زمینه مشکلات دندان و صورت تخصص دارد. اگر چه برخی از دندان پزشکان میتوانند در رشته خود مهارت لازم برای انجام درمان ارتودنسی را به دست بیاورند، در اکثر موارد که شرایط بیمار بسیار پیچیده و دشوار است باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کرد.

دندانپزشکی کودکان

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دندانساز دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: دندان پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 11 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی